Hva er leietakers ansvar

Kjære gjest

Hjertelig velkommen til din leilighet eller hytte booket via Hafjell Resort

Vi ønsker dere et fint opphold i Hafjell!

Skulle noe ikke være tilfredsstillende ber vi dere ta kontakt snarest.
Ring da resepsjonen på telefon 61 28 55 50 som er døgnåpent

Av hensyn til naboene, skal det være ro i leiligheten senest kl 23.00.
Leiligheten eller hytten skal til enhver tid høyst bebos av det antall voksne, unge og barn som leiligheten er stillet til rådighet for, dette grunnet sikkerheten.
Parkering skal skje på felles parkeringsplass. Vi minner om at utsjekk er senest kl 11.00, og at nøklene skal leveres i resepsjonen på Hafjell Hotel som er åpent 24 timer i døgnet.

Avfallssortering

Hafjell Hotell AS er sertifisert miljøfyrtårn og har stort fokus på miljø. I den forbindelse utøver vi søppelsortering.
• Avfallscontainerne er plassert i destinasjonen.
Vi sortere følgende:
- papp og papir
- metall og glass
- restavfall (inkludert matavfall)

Tomgods fjernes fra leiligheten eller hytten.

Grovrengjøring
RENGJØRING - LEIETAKERS ANSVAR:
Før avreise ber vi dere rydde boenheten , slik at vårt renholdspersonal kan støvsuge og vaske leiligheten eller hytten ren til neste gjest. Dette innebærer at dere vasker av søl på benker og gulv, setter på oppvaskmaskinen, renser stekeovn, rister, tømmer kjøleskap, fryser og fjerner søppel.
Vær vennlig å ta av sengetøy og legg dette i yttergangen.

Skulle vårt ettersynspersonell ikke godkjenne ryddingen, påkommer et ekstra gebyr. Før øvrig viser vi til utlagte informasjonsmateriell i boenheten.

Advertisement
Advertisement